-6 Aralık 2021-
Özellikle pandemi sürecinde önem kazanan sağlıklı öğün konusunda İzmirli bir marka, yıldız gibi parlıyor. Ürettikleri soğuk sandviçlerle İzmir ve Ege Bölgesi’nde dikkat çeken Salados’un genç, azimli, güleryüzlü girişimcileri Müge ve Osman Dursun çifti, markalarını ve başarı hikayelerini anlattı
TEKSTİL mühendisliği alanında doktora derecesine sahip olduğunu, eşi Osman Dursun’un ise mühendislik lisansından sonra işletme yüksek lisansını tamamladığını dile getiren Müge Dursun, “Kariyerlerimizi yeniden dizayn ederek sağlıklı atıştırmalık üretme kararı aldık ve 2017 yılında markamız Salados’u yarattık. Salados adı altında soğuk sandviç, tost, meyve salatası gibi ürünlerin üretimi ve satışı için girişime start verdik” dedi. Gün içerisindeki tüketim alışkanlıklarını inceleyerek bir ürün ağacı oluşturduklarını ifade eden Müge Dursun, soğuk sandviç ve tost çeşitleri, meyve salataları, glutensiz simit-poğaça ve kurabiye çeşitleri ürettiklerini vurguladı.
İŞİMİZİ ÇOK SEVİYORUZ
Tüketicilerin Salados ürünlerine marketler, hastane-okul kantinleri ve akaryakıt istasyonlarında ulaşabildiğini bildiren Müge Dursun, Salados markasına emek veren ekibin çabasının üst seviyede olduğunu kaydetti. Ar-Ge’ye büyük önem verdiklerini belirten Müge Dursun, “Sahada belirlenen ihtiyaçlar, uzun araştırma ve uygulamalar sonrasında yeni ürün olarak tüketiciyle buluşuyor. Tüketici beğenilerini çok yüksek oranda kazanmış durumdayız. En büyük mutluluğumuz bu diyebiliriz. Yaptığımız işi çok seviyoruz. Ürettiğimiz ürünlere bu enerjiyi aktarımımız ise bizce en güçlü yönümüz” dedi.
GİRİŞİMCİLİK CESARET İŞİ
Gişimciliğin cesaret işi olduğunu söyleyen Salados’un kurucularından Müge Dursun, inandıkları ve güvendikleri bir işe yatırım yaptıklarını söyledi. Girişimciliğin engellerle dolu bir süreç olduğunu, ancak bunu bilerek işe başladıklarını ifade eden Müge Dursun, bu enerjiyi bulan herkesin girişimci olabileceğini kaydetti. Girişimci olmak için çok büyük bütçelere ihtiyaç olmadığını da ekleyen Müge Dursun, “Başarıyı biz tüm paydaşların kazanacağı formülü yazabilmek olarak görüyoruz. Salados’un formülü burada gizli. Unutmayalım ki şirket olmak verilmiş bir söz ise marka olmak tutulmuş bir sözdür. Biz sözümüzü tutmak için yoldayız. Gerisini değerli tüketicilerimiz ve iş ortaklarımızın takdirine bırakıyoruz” diye konuştu
HER KOŞULDA SAĞLIKLI GIDA
Yaşadığımız süreçte iş, okul, seyahat koşuşturmacaları arasında insanların günden güne sağlıklı gıdaya ulaşmalarının zorlaştığını ifade eden Müge Dursun, şöyle dedi: “Bizim vizyonumuz, sağlıklı gıdayı her koşulda tüketiciyle buluşturmak. Bunun birinci şartı sağlıklı ve kaliteli gıdayı hijyenik koşullarda üretmek. Bunun için Türkiye ve dünya standartları dikkate alınarak gerekli tüm üretim ve dağıtım koşullarını sağlıyoruz. Bu alanda yenilikleri ve gelişimleri takip etmeye devam ediyoruz.”
KALİTE VE HİJYENDEN TAVİZ VERMİYORUZ
Salados’un üretim ve toplam kaliteden sorumlu gıda mühendisi Yağmur Kalkan, pandemi döneminde tüketicilerin kalite ve hijyen hassasiyetinin daha da arttığını söyledi. Bu dönemde gerekli şartları sağlayan ürünlere ve markaya talebin arttığını vurgulayan Kalkan, “Bu hassasiyetlerin artarak devam edeceğini bilerek, üretim kapasitemizi sağlıklı geliştirebilmek için yoğun çaba sarf ediyoruz. Hiçbir koşulda kalite ve hijyenden taviz vermemek ise üretim olarak en büyük önceliğimiz” diye konuştu.